Höst 2009

Bara jag som är otroligt taggad på hösten? förmodligen tycker väl de flesta att hösten är den tråkigaste perioden av året, iofs brukar väl jag också tycka det. Men nu vill jag ha höst på direkten! åhåh hatar verkligen att vädret segar sig! det är liksom september men ena dagen strålande sol och 25+ andra dagen ösregn, dock fortfarande ganska varmt.
Liksom, fine regna kan ja tycka det kan göra när man är ledig.. som en mysig söndag när man kan gosa till det med en film, tjocka filtar och en kopp te, det är liksom kärlek <3
Men det är inte regnet jag längtar till, utan bara det där som är så otroligt mysigt med hösten, alla färger, lagom kallt och höstmodet! åh! jag vill ta fram alla myströjor, benvärmare, mössor, halsdukar och snygga stövlar nununu! :D
så.. bara jag som är otroligt taggad på hösten? ;)



Kommentarer

Kommentera mera ;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0