Underbart!

Har inte kunnat blogga så värst intensivt senaste tiden, men har ju som sagt varit endel i skolan and so on..
men nu börjar det lätta upp ganska rejält! imorgon har jag en redovisning av Fredrika Bremer, men sen är det förmodligen slut med pluggandet iår :D häärligt!
Måste iallafall tillägga att:
Gårdagen var helt underbar, Isak och jag drog och kollade på 2012, fruktansvärt lång film och inte speciellt överbra. Men kvällen vart helt jättelyckad vilketsom :) <3

Idag gick jag upp runt halv elva, käka frulle och drog iväg och jogga i vena spåret. (fick en nära döden upplevelse av en and som kom från nowhere) men nu ska jag banne mig sätta igång och skriva!
Iallafall ska jag blir bättre på att blogga såfort jullovet tar fart. I promise!
ska dessutom försöka fixa om lite grejs =)

(Förresten vart jag jätte nöjd med håret! bild kommer sen)


Kommentarer

Kommentera mera ;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0