Sista veckan - 14 december

Första gången på ett bra tag jag tänker skriva någonting posetivt om måndagar.
I vanliga fall skulle jag precis kommit hem från mitt IV val, men istället slutade jag vid kvart i två och drog till marieberg, där ja vart och kollat julklappar med mami och papi, och upptäckte där hur underbart lagerhouse är! allt är ju i stort sätt i cupcakes format, servetter,handdukar,bakformar och till och med doftljus.
Hittade julmust med etiketten "It's a must" och choklad kakor som det stod "Choklad är ju också mat" och "30% till dig 70% till mig" Tihihi gulligt va? 
Men nu börjar jag väl få ett hum om vad som ska köpas till alla, har köpt manges julklapp nu iaf men osäker på om han läser min blogg så säger inte vad det var, men iaf nått som han kommer ha användning för ;D
Resten av julklappsinköpen sker förmodligen på fredag-lördag och tydligen är det då vi ska köpa gran också.
Trevligt trevligt :)

Men ikväll blir det verkligen att ta det extremt lugnt. Har varit en bra dag i det stora hela men känner ändå att vissa saker fått mig må dåligt, så därför blire ljus,musik och myskläder för hela slanten! :)

Här kommer iallafall några bilder på hur mitt hår vart. Syns inte jäättebra, men blonda slingor + några riktigt mörkbruna i underhåret (Y) awesome

 

Btw, var det nån från min skola som frågade mig om jag vill vara med i nån blogg tävling på rudbecks hemsida?
höhö skumt ;P

Dagens låt är ganska otippad, men har lite svalliga känslor just nu så då passar en sånhär låt.. den är väl ganska passande men ändå inte. Iaf går den på repeat. Erik baby! även om calle va bäst ;o)


Oh I know it can be scary, you better know when your heart is on the line
but oh, baby don't worry, just hold my hand and never let me go

I am flying, my heart is taking over, the world is flashing by
higher, higher, higher....


Kommentarer
Postat av: Sebbe

otippat låtval verkligen =)

2009-12-14 @ 20:29:17
Postat av: elina

gud vad fin du blev i håret, älsk! fast du är ju alltid fin, iofs ;) PÖSS!<3<3

2009-12-14 @ 23:50:18

Kommentera mera ;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0