Shoemania!



Åh, ja är så kär!
Hittade dessa godingar på åkes idag när ja och mirre tog en sväng på stan.
Visserligen skulle jag ju bara titta, men sen var dom där och kände mig tvungen att testa iaf.
Sista paret också! 38 och dom satt peeeeeerfa :D:D
liksom, hur underbart är det inte? ja har letat som as efter ett par mocka lårhöga stövlar,it was soo meant to be!
Så ringde paps och smöra, så detta vart en liten julklapp ^^

(förövrigt är det oerhört knepigt att ta kort på sina egna ben?)
PUUUSS!!

Isak <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Sjuuuuuukt snygga. Jag är mästare på att ta kort på ben, i tell you! Jag lär dig ;D

2009-12-10 @ 20:59:00
URL: http://linnlyngen.blogg.se/

Kommentera mera ;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0