Imorgon! ♥

Ungefär nu börjar jag känna att lugnet börjar lägga sig över min vardag. Liksom, kan seriöst inte fatta att det är sista dagen i skolan imorgon och sen jullov! Helt insane, eller är jag ensam om att tycka det?
Jaja, hihi
idag var det iallafall ledigt! Ingen skola alls, men ändå var ja tvungen att gå upp hyfsat tidigt för att försöka få kontakt med marie (samlärare) om att vi inte skulle behöva gå till hennes lektion. Runt tio fick jag det iaf och då vart det glada miner när hon sa att vi slapp :D
Så då slocknade jag på min säng igen, och sen drog ja iväg och mötte upp mamma. Hon ville ha sällskap till Usö för att gå till nått kemiskt labb och ta prover. Vart att jag solade i samma veva (börjar ana en diskret bränna nu??) och sen käkade vi där.

Vid tre mötte jag upp elina och mirre vid friskis och gymmade i vad jag känner vart flera timmar?
Iallafall slutade det med att jag hade problem att gå efteråt ^^ sprang 4,5 km och sen massa mag och rumpövningar. O-M-G my ass! :O men blir alltid sån skrattfest när vi gymmar ihop, love u guys!! :D

Och nu blir det checklist ;
*Precis manikyrerat naglarna
*Slagit in paket
*Bokat bord på hellas till kl18 imorrn (då blire grekiskt!)
*Skrattat så ja fått magsmärtor när mirre drog på sig
 sina träningsskor som va sådär tre,fyra storlekar för små
*Gymmat så ja fått rumpvärk,benvärk (och de mesta värk..)
*Halkat typ en meter ner för en brant väg
Ska
*Få reda på hur mkt ig jag fått på matteprovet(drömde helt ärligt en mardröm inatt om just detta, åh thomas! be nice :< )
*Ha avslutning
*Träffa isak ♥
*Ha en underbar kväll med jordens bästa tjejor!
*Probably på karrofesten??

Anyways,
Ha en underbart underbar torsdag! I know I will ;)


förra vintern, dop i köping


Kommentarer

Kommentera mera ;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0