The only place you wanna be is underneath my Christmas tree


21 december
Är det inte sjukt?? bara tre dagar till julafton, och konstigt nog har jag inte fått mycket av julkänsla än. Möjligt att det kan vara för det gått riktigt fort. Tyckte det nyss va sommarlov och ja låg och stekte på stranden i Rimini.
Åh, om ja vill tebax!!!
Men iallafall, Igår drog vi in granen och pyntade med dean martins julskiva spelandes i bakgrunden (brukar typ bli så varje jul.. och OM jag är trött på honom nu -.- men men, mamma envisas med att vilja spela den bara för hon köpte den i london och är väl smått symboliskt för henne) Fixade knäck med Isak och snön ligger tjock utomhus. Kan det bli mer jul än så? ändå segar min julkänsla hmm..

Idag ser väl schemat ut såhär ;
Håller just nu på med det stora projektet : städa mitt rum, eftersom mamma börjar kalla det "rövarkula", (vilket förövrigt är ett mycket tjusigt ord) Har lyckats börja smått med min garderob, men brukar bli så att jag tröttnat efter att dragit ut alla kläder.. hm, måste skaffa bättre taktik.
Efter detta är klart så ska jag invänta att mirre hör av sig så ska vi dra till gymmet, sen ska jag sola, lyckas ta mig hem utan att halka för mycket. Senare ska jag baka lussemuffins, ni vet sånna lussebullar med mandelmassa? övernyttigt idd!

Uppdaterar förmodligen senare :)



The only place you wanna be is underneath my christmas tree

Light me up with me on top lets falalalalalalala

Ho ho ho under the mistle toe
yes everybody knows
we will take off our clothes
yes if you want us to we will

you oh oh oh christmas
my christmas tree is delicious...

Ultimata jullåten!
Lady gaga ft. Space Cowboy - Christmas tree 


Kommentarer

Kommentera mera ;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0