Fredag!

Har denna fredag varit mer efterlängtad??
(eller är det jag som bara upprepar mig varje fredags inlägg?)

Den här veckan har varit otroligt  seg av många anledningar. En av alla är att ja drabbades av en mildare variant av magsjuka, blev mest bara illamående och fick huvudvärk, så va borta från skolan i torsdags och sov för det mesta hela dagen, men även endel matteplugg också.. -.-'

eftersom matteprovet var idag, och kände hur riktigt uselt det skulle gå. Liksom linjära funktioner är absolut inte min grej. och sen att få ett matteprov som va på typ 200 sidor med riktiga fördjupningsuppgifter gjorde ingenting lättare. Uhh.. kände hur min chans att få nobelpriset i matematik (skämt åsido) bara flaxade iväg tillsammans med formler, x och yn. Det gick alltså verkligen inte alls bra .. någonstans.

MEN nu är det över iallafall!
Och bara 4 skoldagar kvar till lovet. AWESOMENESS!!!
Imorgon ska jag till frissan vid 12 och busa till håret lite (:
Sen på kvällen blir det 2012 med isak<3



Puss!

Nuäreidol ;)


Kommentarer
Postat av: Ja,

Heeeeeeej ;)

2009-12-13 @ 01:09:08

Kommentera mera ;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0