Rudbeck!

Första dagen på gymnasiet idag. (eller dag, gick från 09.00-11.45 :P)
Inte så illa som jag trodde faktiskt, Helt okej klass, bland annat Carl-Jans son ^__^
DOCK gillar jag inte schemat sådär fruktansvärt mycket. Börjar typ mellan 8-9.10 och slutar mellan 15.15 - 17.25.
17.25 liksom!! Pallar verkligen inte långa dagar, snacka om att skoltröttheten kommer komma snabbt iår >.<
Slutar den dagen (som är tisdagar) med datakommunikation. *ceeepee* -.-
Okej .. andra posetiva grejor då, lärarna är jättesöta, särsklilt vår engelsk lärare "John Lowe"
överviktig, glasögon och en fööör lik Tony Irwing-dialekt! man kan ju liksom inte tycka illa om gubben ^^
Men sammanfattat så tror jag nog att ja kan leva med klassen :) lärarna är ju somsagt helsköna och klasskompisarna verkar ok. men dock blir jag Sofia O igen.. hemska minnen +o(

Efter skolan träffade ja bruwdarna + tomas för att vi skulle fika.
haha så underbart fel det kan bli ibland..
När Mirre sa att hon inte ville gå till caféet "Njuta" så argumenterade alla emot.
"MEN ANDREA OCH ELINA VILL OCKSÅ NJUTA!!" ^^ puss på det <3

lovar att inte ta liika lång tid på mig nästa gång jag bloggar <3 (:


Kommentarer

Kommentera mera ;):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0